Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne (OM System, Tamron, TTartisan, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 21mm f/1.5 Leica M Mount został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia i światłosiłę f/1.5, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Obiektyw współpracuje zarówno z dalmierzami, jak i bezlusterkowcami.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o ogniskowej 35 mm i bardzo dobrych parametrach optycznych. Wyjątkowa poręczność idzie w parze ze znakomitym wykonaniem i wysoką jakością zdjęć.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw oferujący wyjątkowo szeroki kąt widzenia i bardzo małą ogniskową. Jest to sprzęt do zadań ekstremalnych; wyjątkowe pejzaże, fotografia wnętrz w bardzo małych pomieszczeniach - to wyzwania dla niego. Duża precyzja wykonania i wykorzystanie materiałów z najwyższej półki zapewniają najlepszą jakość obrazu i pełne zadowolenie fotografa.
Voigtlander Nokton 21 mm f/1,4 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 13 elementów rozmieszczonych w 11 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Voigtlander Color Skopar 21 mm f/3,5 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 9 elementów w 8 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Leica M, o ultra szerokim kącie widzenia wynoszącym 110 stopni. Soczewki pokryto zaawansowanymi powłokami antyrefleksyjnymi, minimalizującymi powstawanie flar oraz aberracji chromatycznej.
Wysokiej klasy szerokokątny obiektyw dla miłośników tradycyjnego - manualnego ustawiania ostrości. Solidna obudowa i świetnie wykonana konstrukcja optyczna sprawiają, że użytkownik tego obiektywu przez długi czas będzie cieszył się wyjątkową jakością zdjęć. Ponadto duży otwór względny pozwala na fotografowanie w niekorzystnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw o takich parametrach z pewnością znajdzie zastosowanie w fotografii artystycznej i reportażowej.
Ultron 28 mm to obiektyw o wysokiej jasności stworzony z myślą o wymagających odbiorcach. Bardzo dobra optyka zapewnia ostry i kontrastowy obraz przy nawet przy całkowicie otwartej przysłonie.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.